Obszar zawiera szereg modułów pozwalających zarządzać kluczowymi zasobami przedsiębiorstwa. Wśród nich znajdziemy:

  • Majątek Trwały
  • Zamówienia Wewnętrzne
  • Zasoby Organizacji
  • Telefonia
  • Ewidencja Pojazdów
  • Help Desk IT

Majątek Trwały
Moduł wspomaga ewidencję przydzielania majątku trwałego i wyposażenia pracownikom przedsiębiorstwa. Umożliwia przypisanie odpowiedzialności za wyposażenie konkretnej osobie. Każdy pracownik ma stały dostęp do bieżącej informacji o przydzielonych elementach wyposażenia i środkach trwałych oraz każdej zmianie w tym zakresie. Wpływa na zmniejszenie kosztów serwisu środków trwałych i wyposażenia. Ułatwia obsługę procesu rozliczenia się z przydzielonego wyposażenia i środków trwałych. Pozwala na zmniejszenia pracochłonności procesu inwentaryzacji środków trwałych i wyposażenia użytkowanego przez pracowników. Podnosi poczucie odpowiedzialności pracownika za powierzone mienie przedsiębiorstwa.

Zamówienia Wewnętrzne
Moduł wspiera proces obiegu zamówień wewnętrznych. Pracownicy korzystający z modułu zgłaszają zapotrzebowanie jako tzw.: klienci wewnętrzni wobec działów świadczących usługi wewnątrz przedsiębiorstwa, najczęściej rolę tę pełnią działy administracji. Zamówienia od pracowników są ewidencjonowane w systemie i kierowane – zgodnie z polityką organizacji do realizacji lub akceptacji i realizacji. Obszary których mogą dotyczyć zamówienia to m.in.: zapotrzebowanie na materiały biurowe, marketingowe (foldery, broszury, gadżety), usługi (czyszczenie klimatyzacji, pranie wykładzin, malowanie itp.) dokumenty (zaświadczenie o zatrudnieniu i dochodach) i można dowolnie dostosować do specyfiki danego przedsiębiorstwa.

Zasoby Organizacji
Moduł umożliwia realizację procesów organizacji w zakresie dostępu pracowników do określonych zasobów przedsiębiorstwa, zwłaszcza gdy dostęp do tych zasobów wymaga akceptacji innych osób dysponujących zasobem. Ogólność pojęć i mechanizm obiegu akceptacji pozwala na zastosowanie modułu w bardzo specyficznych scenariuszach, tak aby zapewnić kontrolę dostępu pracowników do ograniczonych czy też wrażliwych zasobów organizacji.

Telefonia
Moduł wspomaga obsługę limitów i rozliczeń wykorzystania telefonów służbowych poprzez dystrybucję wśród użytkowników informacji o limitach, dostarczanie bilingu, rozliczenie kosztów telefonów, rejestrację wniosków o akceptację w przypadku przekroczenia limitów oraz procesu ich akceptacji przez przełożonych. Ułatwia rejestrację i kontrolę kosztów pracowniczych związanych z użytkowaniem przez pracownika telefonu stacjonarnego i komórkowego.

Ewidencja Pojazdów
Moduł wspomaga ewidencję przebiegu pojazdów firmowych jak i prywatnych wykorzystywanych dla celów służbowych. Umożliwia, we współpracy z modułem Forte Delegacje Krajowe, przydzielanie pojazdów firmowych na czas wyjazdów służbowych.

Help Desk IT
Moduły przydatny w każdej firmie posiadającej infrastrukturę IT dostępną dla ogółu lub dużej liczby pracowników. Pozwala na zarządzanie procesem obiegu informacji i zadań z zakresu wewnątrz firmowych usług IT. Umożliwia samodzielną i łatwą rejestrację zgłoszeń przez klienta wewnętrznego. Zgłoszenia trafiają natychmiast bezpośrednio do pracowników świadczących usługi serwisowe IT dla pozostałych działów firmy. Wszystkie zgłoszenia oraz wynikające z nich działania są ewidencjonowane, a do informacji o statusie zgłoszenia ma dostęp na bieżąco zainteresowany Użytkownik.